Waarom telt de PVV van Geert Wilders geen 140+ Kamerzetels?!

Door: A.C. van den Berghe

Ik ben bedroefd en in opperste staat van verbazing. Ik zeg het u eerlijk: Ik ben intens diep bedroefd. Ik schaam me voor het leeuwendeel van mijn landgenoten, ik schaam me voor de leefsituatie in het leeuwendeel van de Europese lidstaten, en ik schaam me voor het leeuwendeel van de Europese politieke vertegenwoordiging.

Ik ben diep bedroefd en in opperste staat van verbazing. De PVV van Geert Wilders mag dan de grootste partij in de peilingen zijn met rond 26-30 zetels, maar wat ik w.e.r.k.e.l.i.j.k niet kan begrijpen: Waarom telt de PVV nog steeds geen 140+ Kamerzetels? Ik ben diep bedroefd, maar wellicht herkent u het gevoel?

Leeds verder:

http://nachthemel.nl/?p=5880

View original post

Leave a Reply

